چای طلایی سنتی
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

با افزایش علم و تکنولوژی روز به روز استفاده از قسمت هایی که برای کارهای بدنی استفاده می شد کاهش پیدا کرده و جای خود را به اعضایی مانند مغز و چشم داده است، به همین خاطر اهمیت به آنها و تقویتشان می تواند تاثیر بسیار مثبتی در زنگی ما داشته باشند که چای زعفران این کار را برای ما انجام می دهد.

چای زعفران به خاطر وجود اسیدهای چرب برای محافظت از بینایی شما نقش بسیار مثبتی خواهد داشت و همچنین وجود دو ماده کروکین و کروستین در آن برای افزایش قدرت حافظه شما بسیار موثر خواهد بود.

البته فراموش نکنید همه این مواردی که بازگو می کنیم تنها زمانی تاثیر اصلی خود را خواهد داشته که نوشیدن شما به طور مستمر و مدوام باشد.

بعد از تمام این موارد که در مورد خواص و فواید چای زعفران بیان کردیم احتمالا به این نتیجه رسیده اید که قیمت بالای زعفران ارزش آن را دارد که برای داشتن یک نوشیدنی سالم و مناسب انتخاب شود.

به طور کلی دو روش برای استفاده از این گیاه با ارزش وجود دارد که در روش اول تنها کافیست زعفران را در هاون کوبیده و آب جوش آن را مصرف کنید که این مورد به خاطر وجود طعم و بوی شدید خیلی دلچسب و مورد استقبال نیست و به همین خاطر ما به سراغ روشی می رویم که این مشکلات را نداشته باشد.

زعفرانی که در چای زعفران می باشد با داشتن قیمتی نزدیک به 5 هزار دلار آمریکا به ازای هر کیلوگرم با اختلاف نسبت به سایر گیاه های جهان در رتبه اول می باشد و به همین خاطر نام طلای سرخ بر روی آن گذاشته اند.

جالب است بدانید تاریخچه این گیاه از آن ایران می باشد و می توان گفت بیش از نود درصد زعفران کشت شده در جهان در ایران می باشد که بیشتر این تولیدی به کشور دوست و همسایه چین می باشد!!

در دنیایی که مشکلات روحی و عصبی جز رایج ترین اتفاقات زندگی روزمره شده است وسیله ای که بتواند به انسان آرامش ببخشد از اهمیت بالایی برخوردار است، ارزش چای زعفران جایی مشخص می شود که نه تنها یکی از موثرترین این موارد می باشد بلکه یک نوشیدنی طبیعی و غیر مصنوعی می باشد.

به طور کلی نوشیدنی های زیادی در عصر جدید وجود دارند که می توانند به شما انرژی و حال خوش القا کنند اما مشکل بسیار از این نوشیدنی ها استفاده از مواد و ترکیبات خطرناکی می باشد که شاید در ابتدای کار حس کنید تاثیر مثبتی در بدن شما داشته است ولی با گذشت زمان این نتایج مثبت کاهش پیدا کرده و عوارض استفاده از آنها بروز می کند.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: